duminică, 16 martie 2014

Noi fantezii cu chei :)


Cred ca orice obiect poate fi impodobit cu sarma si margele. Am cumparat cheile disponibile de la magazinul de margelit, mai am unele mici. Mi-a fost drag sa le impodobesc, mi-au evocat generatia cu cheia de gat, generatie din care si eu am facut parte, chiar daca nu am fost purtatoare de cheie.
Orice astfel de cheie poate deschide sau inchide o usa, o poarte, un portal sau o poveste. Sau o inima :)
Bucurati-va de ele asa cum m-am bucurat si eu impodobindu-le.
Caut acum si chei obisnuite, pe care nu le mai foloseste nimeni... cele triste ca si-au pierdut usile, poate se vor inveseli gasindu-si frumusetea pura, lipsita de utilitate practica. Daca aveti chei pe care nu le mai folositi, sunt binevenite, multumesc! Promit chei impodobite la schimb :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu