duminică, 12 mai 2013

Am zis, am zis! cu martori!


Saptamana asta, fiind un pic mai libera am avut timp sa-mi pun ordine in proiecte si sa lucrez mai mult.
Pregatindu-ma pentru seminarul de joi, am exersat formularea de obiective si scrierea de descantece pe tema lucrului la podoabe. Si pentru ca daca obiectivele devin public asumate, sansele de a le implini cresc, le trec si aici. Saptamana asta le-am urmarit si depasit din plin. Ramane de vazut cum va fi de maine, cand si cele deocamdata profesionale redevin prioritare.

Iata ce mi-am propus:


Săptămânal:
-         -  10 ore de lucru – cel puţin 10 produse / producţie de minim 250 RON
-          - 1 model nou de inspiraţie externă (youtube, Pinterest  -  modele diferite de cele din paginile româneşti)
-         -  Cel puţin un articol nou pe blog
-         -  Fotografii pe facebook pentru toate produsele realizate
-        -   Cel puţin 1 vânzare directă
-        -   Cel puţin 1 contact nou pe facebook / bloguri

Lunar -  insumarea celor de mai sus, la care se mai adaugă:
-         -  1 model nou – produs original
-          - 1 tutorial pe blog
-          - 1 album nou pe facebook (sau minim 20 de poze noi în albumele existente)
-          - 1 concurs nou pe facebook / blog
-          - 1 grup nou contactat
-          - Ceva nou învăţat despre publicitate / marketing
-          - 1 plan de workshop – concept, desfăşurător
-         -  Rezumarea investiţiilor la maximum 100 RON / lună

De perspectivă, pentru această vară:
-          - Albume pe Pinterest cu produsele personale
-        -   Cel puţin un workshop susţinut (primul, posibil pe 30 mai, vezi ultima parte de aici)
-         -  Participarea la un târg / acţiune umanitară
-         -  Lărgirea bazei de posibili clienţi


...si iata si descantecul pe care mi l-am scris :)


Cum înfloresc grădinile vara,
Aşa să-mi sporească şi mie vânzarea.

Cum se adună stelele pe cer,
Aşa să mi se adune şi mie banii în portofel.

Cum mă bucur eu când oi lucra,
Să se bucure fetele când or cumpăra,
Să dea năvală la marfa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu