miercuri, 8 mai 2013

Tutorial: ingerii din cer coboara.... si se strecoara in margele :)


Poate ca par unelte cam brutale de prins ingerii... dar ei vin de bunavoie si se aseaza in cadrul de sarma, asteptand margelele care sa-i faca vizibili... 


Pentru conturul capului rasucesc niste sarma de modelat in jurul unui obiect rotund... aici e un bec de frigider :) a impartit si el lumina candva... acum serveste unul alt scop nobil...


Dupa aceea incep sa modelez conturul aripilor si corpului din sarma...


Pentru inceput e simplu, mai greu e ca, dupa ce am trecut de jumatate, sa fac si cealalta jumatate sa semene cu prima... 


Nu pot estima de la inceput cata sarma imi trebuie, asa ca tai abia cand am ajuns aproape de capat.


Si rasucesc capetele libere ca sa inchid conturul.


Ca de obicei, cand am timp, imi fac mai multe astfel de cadre, sa am la indemana pentru momentele cand vine inspiratia... cand ingerii vor sa coboare, sa gaseasca un cadru pregatit...


Folosesc pentru umplut margelute mici, margele de nisip sau perle. Azi am ales perle.


Iar margelele le insir pe cadru cu ajutorul sarmei de 0,25 sau 0,3 mm. Incep cu nimbul, pe care il fac de obicei din margelute mai mari decat cele pentru corp si aripi.


Apoi, continui cu una din aripi...


Cand ajung la capat, rasucesc sarma pe dupa cadru si ma indrept spre celalata aripa...


O umplu si pe ea cu margelute si ma intorc spre centru...


Si dupa ce ii pun o inima in centru, cobor in acelasi mod spre poalele mantiei sale de lumina... 


Am umplut si corpul cu margele, dar parca mai trebuia ceva...


I-am pus o margea mai mare pe post de chip....


Si in final, cu ajutorul unei zale, l-am atarnat pe un snur (se poate si pe lantisor) pentru a fi purtat la gat. 
Ingerii fie cu voi, intru frumusete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu