marți, 4 iunie 2013

Tutorial cercei flori de tei


Florile de tei imi sunt drag, dragi. Cu parfumul lor abundent in care te poti scalda, cu pulberea de aur moale in care iti poti cufunda palmele, talpile sau macar nasul. Cu promisiuni de miere si de ceai aromat, si cu amintiri de zile de vara.
Ca sa le pun la urechi am avut nevoie de margelute de nisip verzi, cristale de sticla galbene-aurii, ace, floricele metalice, tortite de cercei, sarma cu memorie (sau sarma de modelat) pentru conturul frunzulitei si  sarma subtire pentru tesatura verde de margelute.


Am montat floricelele, cate doua pentru fiecare ureche.


Am taiat conturul frunzulitei din sarma, la marimea dorita. Cerceii mei au in forma finala cam 4 cm. lungime, asa ca daca socotim si buclele, avem nevoie de 10-11 cm de sarma pentru conturul fiecarei frunzulite. Eu am apreciat din ochi, am masurat acu, sa va zic :)


Fiecare frunzulita a primit cate doua bucle in partea de sus, bucle pe care le-am unit cu o za dubla, sa tina bine. Se pot folosi si zale simple. Apoi, dupa ce am pus si zalele, am inceput sa tes cu margele interiorul frunzei.


Pe sarma subtire, de 0,25 am insirat margelute si am inceput sa umplu interiorul frunzei de jos in sus.


Am aici o frunza si jumatate...


Iar cand frunzele au devenit complete, de zaua din partea de sus am atasat si coditele floricelelor, cu cate o bucla. Cate doua floricele la o frunzulita, sa semene cat mai mult cu cele naturale.


La final, am pus si tortitele. Le-as fi pus si un pic de parfum. In lipsa, cred ca le pun in urechi si imi bag capul pentru o vreme intr-un tei :)

3 comentarii: