duminică, 30 iunie 2013

Handmade Art Bazar / bucurie cat cuprinde





Primul meu targ, organizat la Serendipity de catre Ruxandra Giuglea. Adica primul la care particip individual ca expozant, dupa o lunga experenta de cumparator :)
Am fost. Cu marfa putina, dar suficienta cat sa acopere masuta pusa la dispozitie. 
Am lucrat ingeri, impreuna cu prietenele. Cativa ingerasi noi si-au capatat aripile si si-au luat zborul, trecand prin mainile noastre.
Am vandut. Peste asteptari. Adica nu ma asteptam sa vand ceva, pentru ca, din cauza ploii, vizitatori au fost putini - prieteni ai expozantilor, veniti sa ne sustina in ciuda vremii. Si m-am bucurat cu cei care au cumparat, cu cei care au primit, cu cei care au daruit. Pentru ca la final am facut schimb de daruri. Si de carti de vizita.
Am plecat cu o prietena, iar pe drum spuneam cand eu, cand ea ,,ce frumos a fost".
A fost. O zi intr-o atmosfera cald-feminina, colorata si densa de frumusete. O frumusete explodand in detalii, fiecare detaliu fiind lucrat cu dragoste. Dragi femei frumoase si inspirate, tot asa s-o  tinem. Va iubesc pe toate si abia astept sa ne reintalnim.
Poze de la eveniment, aici.

2 comentarii:

  1. Felicitari si la cat mai multe si benefice, draga Janina.
    Marga

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet, Marga, abia astept sa te revad si sa te imbratisez :)

    RăspundețiȘtergere