miercuri, 24 iulie 2013

modelul lunii iulie :)


Intrucat mi-am propus ca in fiecare luna sa margelesc ceva nou, iata modelul lunii iulie (adica putin probabil sa inventez altceva, desi luna nu s-a terminat inca; daca o sa am o idee noua, o reportez pe august). Va reamintesc modelele lunii mai si iunie, nu ca ati avea nevoie sa le revedeti, ci doar asa, ca sa ma laud :).
Imi cumparasem pentru mine piatra alb-movulie rotunda si mi se parea prea mare si rotunda, cum sa umblu asa cu luna dezgolita la gat? Asa ca am invelit-o ca intr-un tufis cu floricele... si pentru ca stangaciile inceputului cereau antrenament, am pus un tufis si peste piatra movulie-alburie mai colturoasa... ok, e nevoie sa exersez in continuare.
Partea buna e ca am gasit o modalitate de a valorifica pietrele alea de agat colorat care de obicei stau prin colturi si prin boluri :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu